Prylarna som gör våren bättre - kampanjerbjudande med rabatt på Nätet

Prylarna som gör våren bättre

cdon-hello-spring-2019

Prylarna som gör våren bättre

Utemöbler, grillar, spabad, vårkläder, cyklar, uteleksaker och gräsklippare! Passa på att köpa prylarna som gör våren ännu bättre…

CDON.COM är Nordens största varuhus och när de firar att våren är här kan du fynda bland tusentals produkter i avdelningarna cyklar, grillar, kläder & skor, pool & spa, trädgårdsmaskiner, utelek, smarta hemmet och utemöbler.

Kampanjen gäller till och med den den 25 april 2019.

Prylarna som gör våren bättre är postad i Barn & Leksaker, Hus & Hem, Kläder & Mode och taggad med , , , , .

Om Deeloo.se

Fynda på nätet! Här på Deeloo.se hittar du bara länkar till erbjudanden, kampanjer, outlets, fyndavdelningar och rabatter hos i första hand svenska webbutiker och nättjänster.

På Deeloo.se hittar du även e-handlare som erbjuder gratisprover samt spelsajter som erbjuder dig bonus - detta i form utav gratis pengar att spela poker och andra casino-spel för.

Här på sajten finner du rabatterbjudanden för hela familjen - allt från för de små till kläder, hemelektronik, hushållsprodukter och kondomer för de lite äldre. Vanligt förekommande kampanjer är tidningserbjudanden där gratis välkomstgåvor medföljer prenumerationer av populära tidningar, möjligheten att testa omega-3 och andra hälsokostpreparat nästan gratis. Andra flitigt återkommande kampanjer är introduktionserbjudanden på rakhyvlar och hårborttagningsprodukter samt gratis eller nästan gratis provpaket på underkläder.

Kampanj, rabatt, rea... Ett mikrolexikon för fyndsugna shoppare

Kampanj

Ordet kampanj kommer från det franska ordet campagne och betyder att man under en begränsad tid bedriver en viss verksamhet. Inom handeln innebär denna verksamhet vanligtvis att man sänker priset och erbjuder en rabatt på en vara eller en varugrupp, alternativt kan kunden får en produkt eller tjänst på köpet.

Rabatt

En rabatt inom handel- och ekonomi innebär att priset på en vara sänks av marknadsföringsmässiga skäl - man använder sig av ett lågt tillfälligt lockpris för att få nya kunder eller för att sälja bort varor man har för många av på lager.

Om en handlare erbjuder mängdrabatt innebär detta att ju fler varor man köper desto billigare blir styckepriset på varje vara. Ett vanligt exempel på detta är när butiker erbjuder sina kunder att köpa tre varor men endast betala för två.

REA

För att en butik ska kunna locka till sig kunder med ordet realisation eller den kortare och mer vanliga varianten REA ställs vissa krav. Försäljningen måste ske under en begränsad tid, priserna måste vara väsentligt nedsatta och produkterna som reas ut måste ingå i butikens ordinarie sortiment.

Vad som anses som begränsad tid och väsentligt nedsatta priser är dock lite luddigt. Det avgörs från fall till fall. Generellt brukar man dock säga att kampanjen får pågå från några få veckor till högst två månader och att priset måste vara nedsatt med minst 10%.

Vissa kampanjer som kallas REA är inte egentliga realisationer i ordets rätta betydelse. Exempel på detta är mellandagsrean och bokrean som återkommer varje år. I dessa fall planerar försäljarna för stor omsättning och köper vanligen in mera varor speciellt för dessa kampanjer.

Här hittar du Prylarna som gör våren bättre samt andra rabatter, erbjudanden och kampanjer!